Co dajemy?

Stwarzamy warunki do nauki i rozwoju.
Dbamy o przyjazną i twórczą atmosferę w pracy.

Pracujemy w zgranych zespołach. Wspólnie stawiamy czoła wyzwaniom. Dbamy o dobrą atmosferę w pracy i czas na prywatne pasje. Rozwijamy i awansujemy naszych pracowników. Umożliwiamy stałe podnoszenie umiejętności. Uczymy się od ekspertów i od siebie nawzajem.

Pracownicy naszej sieci lodziarnio-kawiarni mogą dodatkowo liczyć na atrakcyjne premie, grafik uwzględniający indywidualne możliwości, zniżki na produkty czy opiekę medyczną.

KORZYSTNE WARUNKI

Kiedy do nas dołączasz

wysoka stawka podstawowa + atrakcyjny system premiowy nawet do 22,5% miesięcznego wynagrodzenia
specjalna stawka za pracę w weekendy
zniżki na nasze pyszne lody i kawę
szkolenia i możliwość awansu w strukturach firmy
grafik pracy uwzględniający Twoje możliwości
przyjazna atmosfera pracy
zdobywanie doświadczenia w profesjonalnym otoczeniu, w firmie o prestiżowym brandzie

Kiedy z nami zostajesz zyskujesz ponadto

atrakcyjny system premiowy nawet do 45% miesięcznego wynagrodzenia
umowa o pracę
karta Multisport
prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin
bonus świąteczny
wypoczynek w apartamentach w Wiśle
ubezpieczenie grupowe dla pracowników i ich rodzin

PRZYJAZNE OTOCZENIE

Pełnimy różne funkcje i pracujemy na różnych stanowiskach. Nasze lodziarnio-kawiarnie znajdują się na terenie całej Polski. Niezależnie jednak od miejsca i działu, dbamy o przyjazną atmosferę, klimat do współpracy i dobre relacje.

ZGRANY ZESPÓŁ

Wzajemna koleżeńska pomoc jest ogromną wartością, szczególnie w tych miejscach, gdzie pracuje wielu młodych ludzi, zaczynających zdobywanie doświadczeń zawodowych. Doceniamy każdego za jego osobisty wkład w wyniki zespołu.

MOŻLIWOŚĆ WPŁYWU

Pracujemy w niezależnych, niewielkich zespołach. Każdy Pracownik ma możliwość wpływu na osiągane przez zespół wyniki oraz atmosferę w pracy, satysfakcję Gości i wizerunek firmy.

Aktywny udział Właścicieli firmy w jej codziennym życiu pozwala na szybkie podejmowanie decyzji. Inicjatywy Pracowników często przekładają się na konkretne działania.

PRZEJRZYSTE ZASADY

Działamy w oparciu o standardy pracy zbudowane na bazie naszych doświadczeń, najlepszej wiedzy oraz najlepszych praktyk rynkowych.

W oparciu o nie przygotowujemy i wdrażamy Pracowników do samodzielnego wykonywania zadań na stanowisku oraz przyjęcia powierzonej odpowiedzialności. Dzięki nim możemy określać wzajemne wymagania i doceniać szczególne osiągnięcia

ROZWÓJ ZAWODOWY

Prężny rozwój naszego biznesu stwarza częste okazje do podejmowania nowych zadań, poszerzania obowiązków i uczenia się przez doświadczenie. Szyte na miarę programy szkoleniowe, a także informacja zwrotna i wsparcie od przełożonych umożliwiają rozwijanie kompetencji i doskonalenie umiejętności.

profesjonalne środowisko

Pracując u nas zyskasz możliwość zdobywania nowych umiejętności, wiedzy i doświadczenia w profesjonalnym środowisku. Czekają na Ciebie różnorodne zadania i ciekawe wyzwania. Otrzymasz dostęp do szkoleń w ramach Akademii Grycan, możesz też liczyć na wsparcie i pomoc doświadczonego zespołu.

akademia Grycan

Nauczymy Cię przyrządzania deserów lodowych i profesjonalnego parzenia kawy. Wprowadzimy Cię w pasjonujący świat cukiernictwa. Dzięki cyklicznym szkoleniom udoskonalisz swoje umiejętności obsługi klienta i technik sprzedaży. Dla osób kierujących zespołami oferta rozwojowa zawiera także szkolenia i warsztaty zarządzania ludźmi.

wdrożenie do pracy

Dołączając do zespołu możesz liczyć na solidne przygotowanie do przyjęcia powierzanej Ci odpowiedzialności i wykonywania powierzonych zadań. Pod okiem doświadczonych koleżanek i kolegów oraz przełożonego będziesz mógł doskonalić nabywane umiejętności.

MOJA HISTORIA W GRYCAN

Paulina Kukawska

Asystent Działu Wsparcia Sieci Lodziarnio-Kawiarni

Do firmy dołączyłam 2 lata temu, kiedy szukałam pracy na okres wakacji. Na początku pracowałam w lodziarnio-kawiarni na ul. Francuskiej. Świetna atmosfera i możliwość połączenia studiów dziennych z pracą spowodowała, że kontynuuję ją do dziś. Przez kilka miesięcy pracowałam w recepcji Biura Głównego oraz w Dziale Księgowości, a obecnie zajmuję się obszarem najmu. Firmę cenię za możliwości jakie oferuje: elastyczne godziny pracy, przyjazną atmosferę a także możliwości awansu. Firmę mogę polecić każdemu, kto lubi kontakt z klientem a także ceni sobie dobre relacje ze współpracownikami.

Robert Dąbrowski

Kierownik ds. Sił Sprzedaży – Rynek Nowoczesny

Zawsze chciałem pracować w polskiej i dynamicznie rozwijającej się firmie. W 2010 roku dołączyłem do firmy Grycan i objąłem stanowisko Koordynatora ds. Rynku Nowoczesnego w Regionie Warszawa. W 2014 powierzono mi odpowiedzialność za zespół, z którym obsługuję klientów oraz rozwijam rynek na terenie całego kraju. Wciąż zdobywam wiele nowych doświadczeń i mam możliwość ciągłego rozwoju oraz sprawdzenia się w różnych obszarach biznesowych. Pracuję z wieloma otwartymi ludźmi często budując z nimi nową jakość. Dzięki nim i wyjątkowej atmosferze wiem, że dziś znajduję się w odpowiednim miejscu.

Anna Tomczak

Regionalny Kierownik Sprzedaży – Region Północny

Pracę w firmie Grycan zaczynałam 11 lat temu od stanowiska sprzedawcy w jednej z toruńskich lodziarni. Dziś jestem Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży. Właściciele obdarzyli mnie dużym zaufaniem i sprawili, że mój rozwój osobisty nabrał rozpędu. Codzienna praca z ludźmi mobilizuje mnie do ciągłego rozwoju. Odnalazłam tu wartości, które są dla mnie ważne w życiu. Jestem aktywna zawodowo spełniając się również jako mama. Jestem we właściwym miejscu i czasie, z właściwymi ludźmi. Polecam firmę każdemu kto nie zna granic swoich możliwości, kto ma chęci, a brakuje mu wiary w siebie.